7 Nisan 2012 Cumartesi

Bana Engelli Diyorlar


Bana engelli diyorlar…..
Görmüyormuşum hiçbir şeyi !
Beyaz asam ile sendeleyerek yürürken yolda,
Duyuyorum nasıl da gülüyorlar bana…

Bana engelli diyorlar…..
Duymuyormuşum kimseyi!
Ne olur birkaç defa tekrarlasalar aynı cümleyi?
Duyamıyorum ama görüyorum bana sıkıntıyla bakan gözleri….

Bana engelli diyorlar….
Düşünemiyormuşum herkes gibi !
Ama bilmiyorlar ki annemin her damla göz yaşının içime işlediğini…..

Bana engelli diyorlar….
Yürüyemiyormuşum insan gibi !
Ama unutuyorlar,
Sürünerek te olsa daha zor şartlarda yapabildiğimi her işimi….


Bana engelli diyorlar…….
Konuşarak anlatamıyormuşum derdimi !
Ah bir bilseler !
Su isteyemediğim için susuz uyuduğum geceleri….

Bana engelli diyorlar…
Halbuki beni görmemek için;
Gözlerini kapatıyorlar,
Kulaklarını tıkıyorlar,
Yollarını değiştiriyorlar……
Ben konuşmak isteyince;
Susuyorlar !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ama bana engelli diyorlar!!!!!!

Sizler verin cevabını;
Ben engellerimi aşmak için azimli davranırken,
Bana yeni engeller koymaya ve beni etiketlemeye,
Kimin var hakkı ?????????

4 yorum:

  1. kimsenin hakkı yok gerçekten... güzel paylaşım teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. Güzel paylaşım , eline sağlık .

    YanıtlaSil
  3. yazına bayıldım güzel blog tebrik ederim..

    YanıtlaSil
  4. Onların da bizlerden biri olabileceğini her zaman unutuyoruzzz...

    YanıtlaSil